Sunday, January 22, 2012

Am I a conman?

Am I a conman?

2 comments:

  1. kau sememangnya seorang penipu..kau telah ambil duit aku dalam tahun 2006 kononnya sebagai pendaftran vendor projek oil and gas di perlis. Aku telah memasukan rm50k kedalam akaun sierra petroleum melalui perantraraan seorg haji penipu yang mengaku sebagai pengarah sierra petroleum perlis. Disini sebelum kau mati aku harap kau bayar balik duit aku yang telah kau tipu..ingat di dunia kau boleh bersenang lenang..tapi di akhirat jika kau seorang islam..kau akan sengsara...aku tidak HALALKAN sesen pun duit aku yg telah kau ambil itu..aku masih menyimpan bukti2 pembayran kalau kau nak bukti2..sekian

    ReplyDelete
  2. ini email aku kalau kau perlukan bukti2 tersebut dan ingin memayar semula wang aku yang telah kau tipu nurinpa11@gmail.com

    ReplyDelete